۱۵
مرداد

اینستاگرام و واتس اپ قصد ری برندینگ دارند

اینستاگرام و واتس اپ قصد ری برندینگ دارند.


خبر اختصاصی سایت طراحی لوگو
فیس بوک مشخص می کند که چه کسی رئیس رسانه های اجتماعی است.


فیس بوک قرار است به ری برندینگ WhatsApp و Instagram بپردازد.
فیس بوک در سال 2012 اپلیکیشن عکس را در اینستاگرام و پلت فرم پیام رسان محبوب واتس اپ در سال 2014 خریداری کرد ، اما به لوگو های سنتی اجازه داده شد به طور مستقل فعالیت کنند.

نحوه تغییر قلم در بیوگرافی اینستاگرام خود

سخنگوی فیسبوک در بیانیه ای، این تغییر را تأیید کرد: “ما می خواهیم درباره محصولات و خدماتی که بخشی از فیس بوک هستند روشن تر باشیم.” نگرانی های آنها بی اساس نیست: یک نظرسنجی در سال 2018 نشان داد که 57٪ آمریکایی ها از فیس بوک اینستاگرام آگاه نبودند و یک نظرسنجی دیگر گزارش داد که بیش از 50 درصد از کاربران واتس اپ نمی دانند که این برنامه متعلق به فیس بوک است.

بنابراین امار فیسبوک قصد دارد با ری برندیگ هر دو نشان ارتباط خود با این دو برنامه را بیشتر نمایش دهد و هم از محبوبیتی که به علت فروش اطلاعات مخاطبان داده بود کاهش دهد.